Tuesday, September 30, 2008

原来 我想你

— 原来 我想念你 —

原来 你的影子在我脑里 挥之不去
原来 你的名字在我心里 留下烙印
原来 你的出现给我生活 带来变化
原来
你有如此大的魅力

原来 对昔日的懵懂 我仍深深自责
原来 对昔日的错过 我仍耿耿于怀
原来 对昔日的爱恋 我仍偷偷怀念
原来
我不曾放下过

原来 没有人能让我向对你一样的 付出真心
原来 没有人能让我向对你一样的 把心敞开
原来 没有人能让我向对你一样的 许下承诺
原来
神秘紫色 我是如此的眷恋

原来 你占据了我整颗心
原来 我中了不能被磨灭的毒
原来 我不能记得忘记
原来
“后悔”是这么写的

只可惜 你我已经擦肩而过了
很可惜 我没有勇气问你一句
原来
错过的 是我最想要的


— 原来 我把心上锁了,钥匙被我弄断了—

2 comments:

Anonymous said...

Ya, the key maybe broken, but usually there is a spare key, just sometimes we don't know where we kept, we forgetten, and we have to spend some time to look for it.

The right person will have the spare key to open up your heart.

傲慢天蝎 said...

thanks J.

take good care of self =) You need the key more than I am.