Wednesday, June 11, 2008

冰山 & 未寄出的思念

冰山

冷血的我
看似冷漠 寸步不能靠近
难以抓摸 漂浮的性格惹人发毛

这就是我
若不能忍受低温度的我
若想把我给看透
那就请你离开
我会耸耸肩的一笑置之
决不会开口把你留下
我深信
只有真正爱我的人
会将我这座冰山给融化
会用他最真的爱将我俘虏
过程免不了碰钉子
但只有真心的人方能看见我的热情

朋友的特别优待!
唯有朋友不会感受到这种冷
————————————————————————————

未寄出的思念

手机里存着不少封短信
想问问你的境况如何
想给你寄出对你的思念
想念你的心原来依旧存在
但这一封封的短信
依旧乖乖的躲在手机里
无人知晓
我与你失了联络

5 comments:

Anonymous said...

i agree when u save some message inside the hp that feeling, struggle between send or keep is really troublesome. Worry about after send what will received back, if not received anything this may hurt u 1 more time

i suggest just send it directly let the person know prepare for last hurt from him then finish ^^ better u keep it always remind urself

傲慢天蝎 said...

thanks for the comment, may i know who are you?

ya, to send or not to send is really suffering. i really wish to send out the message just like that without considering any consequences,but the problem now is, i lost contact with him d, and he seems like never wanna to meet with me anymore. so, whats the point? right? haha, so, just let it be lo =)

hurt or not hurt is not longer an issue d, because, my heart is full of scar now and its numbed. lol.

Anonymous said...

对不起。谢谢你。
作詞:是我 作曲:伍樂城 編曲:伍樂城


无聊我 无意发现手机里藏着短讯
想给你的祝福问候我没 发出去

对不起 提早发现你瞒着我的秘密
无论过去记忆多么甜蜜
爱你 已过去 从今以后别再提

对不起 我办不到 不闻不问
不能和别人一样
谢谢你 陪伴我一起 走过秋季
我们曾经 爱的彻底

男:
爱上你 其实并不需要 太多道理
无奈你的心里还有过去
我等待 我关怀 不想你受到压力

对不起 我办不到 不闻不问
不能和别人一样
希望你 能走出秋季 让我陪你
我们会有 爱的结局
。。。

傲慢天蝎 said...

Thank you for the 'coMment'. If not mistaken, I guess I know who you are =) Thank you so much =)

No worries,I am ok d, awake jor, totally let go of the past d, and i felt released =)

傲慢天蝎 said...

may i know who is the last anonymous? i really got no idea on who are you, i guess wrongly d. show me who you are please.