Tuesday, June 3, 2008

damn but yeah

Damn! but Yeah!

This kind of stressful life motivates me to keep on pushing myself to the limit and strive my goals.
I know I can do it. Intrinsic motivation is getting stronger.
It's a NEED for me to be the best I can, I want to have a significant life.
Keep on challenging myself, push to the limit!

BUT!!!!!!
I WANT TO SCREAM NOW!!!!!!!!!
I WANT ICE CREAM!!!!!
TENSION!

p/s:
Please get someone for me!!
I need somone to torture, to poke, to kick, to scold, to nag, to bite and.... etc...
duh~ I know, it's impossible as there is no-one wiling to be tortured by me in this way.
lol~ nervermine me, just simply piss in the wind.

4 comments:

Flying Out of Malaysia said...

冰淇淋

闷热的下午工厂里
突然我收到了一封短信息
没有想过那会是你
说想念我虽是个转发件

马上我就回复了给你
口罩头罩眼罩挡不住热情
沾满油迹的手按手机
满脸紧张嘴角透露了痕迹

我的心里已经刻上你的名
永世不灭我想我已告诉你
你说funny 我只能随便你
我爱上你 你说要冰淇淋

你还伤怀 我应该不妨碍
你放不开 我会默默等待
就算放开 但能不能别没收我的爱
当作我最后才明白

傲慢天蝎 said...

大哥,你应该说明你的歌词是改自于哪一首歌嘛,不然,别人怎么会知道呢?

例如:〈冰淇淋〉改自于 周杰伦的〈彩虹〉

谢谢你,又在跟我开玩笑。哈哈哈

Cheriecey said...

改我偶像的歌?哇!!!
怎么没写了?
跟你讲个坏消息,那个自以为很聪明的老人又找我了~要死!

-.-"

傲慢天蝎 said...

但他改得还蛮好啦,总算有花心思咯。有心思得来,又有点幽默,不错啦。
只可惜,他有她了,哈哈哈哈哈。
第二个可惜是,我还没想拥有一段感情。哈哈哈。
第三个可惜是,他只是闹着我玩,他怕我便成雷丝边。哈哈哈。

我跟你说,那个很像你那个老人的男人也是一直找我。不懂事好笑还是找死。等我还电话费后,或是在班上跟你聊。