Sunday, June 1, 2008

现在

当痛得不再痛的时候,人就会变得麻木。
当人变得麻木的时候,就会很冷漠的对待每件事。
当人变得冷漠的时候,什么事情都会变得无所谓。

已形成的伤口,怎么可能轻易地痊愈?
心灵的创伤,岂可能有人能明了?
内心的煎熬,没人能察觉。
夜里的泪,绝不允许在白天里出现。

坚强的守护一切,谁也别想向我国度里迈进。
冰封自己,谁也别想往里闯。
倔强的坚持,闯心者,准备被冷冻!格杀勿论!

你眼前的我,是你认识的我吗?
认识了,瞭解了,方闯心。

崩溃的情绪,已倒塌的堡垒。。
正在进行着巨大的维修
迈向未来需要更大的勇气
收拾心情,向前跨进一大步

淡忘。。。

痊愈。。。

释放。。。

坚强。。。

3 comments:

Cheriecey said...

I can only say, ONLY love can save you from all these. we all know that shits happen, whenever possible, out of logic, predictability & controllability. well, love heals the wound & make us stronger to get ready for the next journey to be with someone worthy of time & trust.
It's about mutuality - Love.

Flying Out of Malaysia said...

忘了有多久 再没有为谁
填一填词 写一首歌曲
我有点想你 我真的想你
是不是我说得你不相信
你笑着对我说 冰山是一定要劈开
何况前面 还有八人排
也许你不会懂 才说我狗屁不通
我的心情 都由你主宰
我会用心向前走
再冷再冻不退缩
闯心的我 只是想要守护你
格杀勿论 不会我都不会退一步
冰封的国度会结束

我们的故事有结局

傲慢天蝎 said...

To Jocelynn:

Love from friendship, I still can feel it. but Love from relationship, haha, better dont for right now. Now, I prefer to focus on studies. At the mean time, will explore my own world and rearrange every missing pieces of my heart. Of coz, IF AND ONLY IF I meet with someone who can melt my heart, I will allow his love heals the wound and ready for the journey with him.
___________________________________

To Flying our of malaysia:

Haha, Ken Tan, I know its you. you should remind others to sing this lyrics with 光良的童话. or else, they wont know.

btw, really thank for this funny lyrics ya. but the last sentence wont be realzied, coz you already got a SHE. lol~ =p
And, thanks to the cheers and cares too =) thanks a lot.

i remember the yummy donuts, deliever to me. ngiek ngiek.